The King of Rock'n Roll

De muziek van Elvis Presley heeft altijd een grote invloed op mij uitgeoefend, waardoor het dus voorkwam dat ik op een gegeven moment al zijn albums in mijn bezit had.

Waardoor raakte ik gefascineerd door zijn muziek? Het antwoord op die vraag is even simpel als direct, want Elvis Presley wist vooral in zijn latere carrière de mensen nader tot elkaar te brengen, door de Rock'n Roll met de Negro Spirituals en de Gospel te vermengen, dat bewees hij met songs als Crying In The Chappel, I Just Can't Help Believing en In The Ghetto.

Daarom heeft Elvis Presley een speciaal plekje in mijn hart ingenomen, want iedereen was voor hem gelijk omdat hij niet keek naar de huidskleur van een ander, maar naar de kwaliteiten die een ander in zich had.  

Reacties

Populaire posts