Rijkdom

Ik weet zeker dat de filosofie van deze print wel duidelijk is,want de filosofie van deze print is gebaseerd op een wel erg vaststaand feit.

Laat ik het daarom maar even over de ontstaansgeschiedenis van deze print gaan hebben, want ik was op een regenachtige dag bezig met het tekenen van de achtergrond, zonder dat ik op dat moment wist wat het hoofdmotief zou gaan worden.

Nadat ik de achtergrond had getekend scande ik de achtergrond in mijn laptop, waarna ik er een fotoshop-programma erbij pakte. Nadat ik had besloten dat ik een hart als een deel van het hoofdmotief zou gaan gebruiken, dacht ik na over de tekst die voor iedereen even duidelijk zou zijn, waardoor ik gelijk aan de liefde moest denken. 

De tekst was daarna dan ook snel in een rijmvorm geschreven, omdat de tekst zeker een vorm van waarheid raakt.

Reacties

Populaire posts